Népszerű bejegyzések

Posted by : Vivi♥ 2015. máj. 10.

Miután a vadászok megtisztították a mutánsoktól a körzetet, a Hobbs-birtok lakói többnapos ünneplésbe kezdenek. Dylan és Stella szerelme is végre kibontakozhatna, ám az ördög nem alszik… Kommandósok csapnak le közéjük, és elrabolják Stellát, hogy visszavigyék annak, aki „jogos” igényt tart rá… Miközben a csapat a megmentésére siet, a missziójukról sem feledkezhetnek meg, ami Manipura megváltása a zsarnokoktól. Arra viszont senki nem számít, hogy a mutánsok a csillogó városra is rárontanak. Iszonyú vérontás kezdődik, a katonaság tehetetlen... A Hobbs-birtokot eközben pusztító erejű terrorista-támadás éri. Liam és Mia fogságba esnek, és ketrecharcosként kénytelenek küzdeni az életükért. A lány egy régi ismerősével is szembekerül, aki most a halálát kívánja. Fullánk, az egykori ellenálló megvásárolja és magával viszi a halálán lévő Miát, mert azt reméli, vele zsarolhatja majd gyűlölt ellenségét, Talbotot. Russel és Kristen nem kevés kaland árán a felhőkarcolók felett átívelő, égi zarándokútra érkeznek, hogy megkeressék a viking rúnakövet, amely az egyetlen esély az odalent tomboló mutánsok ellen. Vajon képesek-e megfékezni hőseink a vérengzést és a terroristák támadásait? Képesek-e leverni a gyűlöletes manipurai önkényuralmat? És ha igen, képesek lesznek-e még valaha emberségre, szerelemre ennyi lélekölő harc és iszonyat után?


Mikor még el sem kezdtem olvasni a könyvet, már akkor alig vártam, hogy megírhassam róla a bejegyzést. Valahogy már olvasás közben elkezdtem keresgélni a legjobb képeket, hogy visszaadja azt az érzést, amit én éreztem olvasás közben, ami nem ment könnyen. Aztán most itt vagyok, írom a bejegyzést, de alig tudom, hogy mit írjak. Van olyan, mikor egy jó könyvről csak ódákat tudsz zengeni és alig tudod visszafogni magad. Ám van olyan is, amikor ha erőlteted is sehogy sem jut eszedbe semmi azon kívül, hogy imádtad. Na, most én is így vagyok ezzel.

A borítóról szintén nem tudok mást mondani, minthogy gyönyörű, az első kettővel együtt remekül mutat a polcomon. Néha elő is szoktam venni őket megsimizni, érezzék milyen szépek. A piros és kék helyett a zöld szín foglalja el a helyet rajta, amik ha jól tudom az ásványok színeit jelképezik. Ha nem hívják rá fel a figyelmem észre sem veszem, hogy a gerincen lévő arany-ezüst-bronz kombó pedig az érmek színét szimbolizálja.

A könyvbe fülszöveg olvasása nélkül kezdtem bele, nem akartam semmilyen spoilert lelőni magamnak. Igazából nagyon sokáig olvastam, nem amiatt, mert nem tetszett, hanem amiatt hogy tovább tartson még a könyv, ami a maga kb. 600 oldalával elég sokáig ki is tartott. Mondjuk az iskola mellett nem volt időm könyveket hurcolni magammal, inkább az e-book olvasóval járkáltam, azon is jó ha egy könyvet el tudtam olvasni ez idő alatt. Azonban most belehúztam és egyben ledaráltam a hátralévő 300 oldalt.


Igazából a második rész vége nem volt annyira függővéges, inkább csak nagyon kíváncsivá tett, hogyan fog alakulni a továbbiakban a szereplők élete. Szintén rengeteg minden történt ebben a részben is, szerintem ezt a sok mindent nem lehet leírni egyetlen bejegyzésben, de nagyjából megpróbálom. Szóval ugyanott veszi fel a fonalat, ahol a második is véget ért. Mindenki ünnepel, azonban nem tart sokáig, mivel hát a boldogság nem tarthat sokáig, nem igaz?
Stellát elrabolják, én valamiért abban a tudatban voltam, hogy Miát fogják, ne kérdezzétek miért. A sikeres megmentése után megint nem tétlenkedik a csapatunk, ellátogatnak egy kiállításra, ahol az egyik sumér királynő labradoritját keresik, amivel Russel egy gombnyomásra meg tudná változtatni a világukat. Itt veszi kezdetét Mason szerelmi szála is Aliával, aminek nagyon örültem. Már a legelején megmozgatta a fantáziámat a vadász, ám nem igazán kapott nagyobb szerepeket, szerencsére ebben a kötetben már ő is.


Mason, Russel, Fullánk, Liam, Dylan
Másik páros szerelmét is nyomon követhetjük, Kristen és Russel között. Nekik már az előző könyvben szurkoltam, mert már akkor éreztem, hogy nekik is együtt kellesz lenniük. Külön-külön is szerethető karakterek, különösképpen Russel, Kristen pedig a lányok közül egyik kedvencemmé vált. Alián kívül más új karaktert is kaptunk, Fullánkot. Hát észrevette már valaki, hogy ebben a trilógiában csak olyan pasik vannak, akik a 'most-azonnal-kell' kategória? Nem? Pedig ideje lenne akkor... Fullánk valahogy az első pillanattól kezdve szimpatikus volt nekem, annak ellenére is, hogy nem tudtam a jó vagy a rossz oldalon áll, azt pedig, hogy ki ő végleg nem hittem volna. A lényeg, hogy talán ő lett a fiúk közül a kedvenc, bár azért tényleg nem lehet választani. Főleg a Mason-Russel-Fullánk állt össze egy emberré a fejemben, alig sikerült olyan képet találni, amelyikbe nem a másikat képzelem bele.

Amanda, Alia, Mia, Kristen, Stella
Amit észrevettem, hogy ebben a részben Dylan és Stella rendesen átvette a főszereplők címet. Sokat szerepeltek, amit nem is bántam. Ellenben Ria mamát hiányoltam, ő is helyet kapott pár fejezetben, én még ennek ellenére szívesen olvastam volna róla. Amit talán a leginkább hiányoltam, hogy a hiúzkölyökről, Max-ről csak Stellán keresztül tudhattunk meg valamicskét. Mia és Liam között pedig nem változott semmi, még mindig imádják egymást. És akkor feltehetjük a kérdést, a legjobb barátnővel Amandával mi történt azok után, hogy Liam és Dylan az erdőben hagyták őt. Igen... elég ellenszenves karakterré alakította az írónő, Miát is többször megtámadta. A többit a fantáziátokra bízom, amíg el nem olvassátok.

A végét rettentül vártam, rendesen be voltam zsongva attól, hogy hogyan is alakul majd. Ezt is vártam, meg nem is. Nem tudom megfogalmazni rendesen mit érzek most, ám egy újabb trilógiát kell elengednem, aminek a szereplőit megszerettem. Már csak abban reménykedek, Eszter új sorozata is ilyen remek lesz, már alig várom!


Idézetek:

"– A rohadt életbe – sziszegett Russel. – Mi a fasz volt ez?
– Veszettség elleni vakcina
– Minek?
– Szerinted? Így sincs sok eszetek… Mi lesz, ha még meg is vesztek?"

"A szerelem egy fos. Csak meggyötri az embert. Szexelni kell, örülni a jónak, és kész. Tovább kell lépni, új örömöt keresni."

"Hiába sütött a nap hétágra, és hiába volt babakék az ég, sosem lehetett tudni, melyik pillanatban történik valami, amitől igencsak gyorsan beborulhat."

Értékelésem: 5/5


Megjegyzés küldése

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Vivi könyves blogja - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -