Népszerű bejegyzések

Posted by : Vivi♥ 2015. jún. 18.


Az Egynyári kaland című ifjúsági mini sorozat hat frissen érettségizett fiatal - három lány és három fiú - balatoni kalandjait követi nyomon. Az egész nyarat a Balaton partján töltő fiatalok a szünidő alatt dolgoznak, szerelembe esnek és különféle izgalmas kalandokba bonyolódnak.


Amit tudni kell az Egynyári kaland-ról, hogy ez egy magyar ifjúsági mini sorozat, amit a Duna tévén kezdtek el játszani. Az első évad mindössze hat részből áll, amik körülbelül olyan 50 percesek. Ám a sorozat annyira népszerű lett, hogy külön csoportot is létrehoztak Facebookon a folytatásért. Így már be is rendelték a második évadot, ami 2016 őszére várható.

Mikor nekiálltam sorozatot keresni valami könnyed, beszippantó élményt kerestem, hiszen már régen volt olyan, amikor egy ültő helyemben megnéztem jó pár részt. Keresgéltem és megláttam a sorozat plakátját. Igazából mindig is szkeptikusan álltam hozzá a magyar dolgokhoz. Valahogy sosem gondoltam azt, hogy egy magyar tinisorozat ilyen hatást kelthetne bennem, amit pár sorral előrébb említettem. Ám kicsit félretettem ezt a félelmemet és megnéztem az első részt, ami után már nem volt megállás, szóval egy nap alatt végeztem mind a hat résszel. Kerek, lezárt történetet kapunk, mégis várom a folytatást, mert nézném tovább.

Gábor, Péter, Dóra, Zsófi, Bence, Fanni

Akkor miről is szól? Van hat főszereplőnk - három fiú és három lány -, akik éppen most érettségiztek és leutaznak a Balatonra kikapcsolódni. Kérdezhetnétek mi lehet ebben olyan érdekes? Igazából semmi, inkább a teremtett légkör, a színészek játéka fogott meg. Hat fiatal, mindegyik más egyéniség. Péter és Bence, legjobb barátok, az utóbbi kicsit visszafogottabb teljes ellentéte Petinek, aki pedig a nőcsábász, gazdag szerepet alakítja. Fanni és Dóra, szintén legjobb barátnők. Dóri a magabiztosabb, szószátyár, míg Fanni a félénk, néha naiv, elveszett lány. Ezen kívül még ott van nekünk Zsófi, aki sokszor főnökösködő, szereti ha úgy mennek a dolgok, ahogy elvárja. Végül pedig Gábor, aki a szálláshely tulaja. A történetről röviden megemlítem, hogy van szerelmi szál, szállodai románc, kis kincskeresés, rivalizálás, barátság - vagyis minden, amit eltudunk képzelni. Nem igazán szeretném hosszasan taglalni a sztorit, hiszen ez a hat epizód röviden is összefoglalva már spoileres. Emellett nem kihagyandó, hogy sok-sok tiniklisét beleraktak a forgatók, így aki nem bírja annak nem igazán ajánlatos. Bár számomra nem voltak olyan szemforgatósak, pedig néha engem is kiakasztanak.


Kiskoromban sokszor nyaraltam a Balatonon, így tökre üdítő volt egy olyan sorozatot is követni, amiben felkiálthatok, hogy 'na ilyet már én is csináltam'. Vízibiciklizés a tavon, lángos evés a tóparton. Egy kis nosztalgiázás volt számomra ez a pár rész. Ami pedig a legjobban meglepett, hogy sokszor olyan volt, mintha amerikai sorozatot néznék, teljesen igényes, korrekt. Nem fogtam a fejemet a színészek alakításán, pedig én aztán ki tudok figurázni pár magyar színészt. Jó azért volt olyan, ami nem tetszett, de igazából eltörpült a pozitív dolgok mellett. Szerencsére nem a már ismert arcok tűntek fel a képernyőn, egy-két ismerőst láttam csak. Ami így nem okozott fejtörést, hogy az adott előadó honnan is ismerős. A főcímdala is egész fülbemászó, már a bejegyzés írása közben is ezt hallgatom. Így nyáron egy rövid kikapcsolódásnak szerintem remek.

Előzetes

Főcímdal

Értékelésem: 5/4


A blog először kifejezetten a könyvek miatt készült, de úgy gondoltam, ha kikívánkozik belőlem más is, akkor ne tartsam magamban. Így mivel mostanság több filmet és sorozatot van kedvem nézni, ami a könyveket háttérbe szorítja - ezáltal kevesebb bejegyzés kerülne fel -, ezért mostantól másról is fogok írni, nem csak könyves értékeléseket. Remélem valaki ezeket is szívesen olvassa! :)



Megjegyzés küldése

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © Vivi könyves blogja - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -